wtorek, 28 sierpnia 2012

Chapter 6.

   Uspokoiła się. W jego ramionach mogła znaleźć oparcie.Przypomniała jej się jedna z jej ulubionych piosenek „Ja i ty-nie musisz się niczego bać. Jestem blisko by podać dłoń-teraz łatwiej będzie wstać. Właśnie tak- uśmiechnij się do mnie każdego dnia-bo tak niewiele potrzeba mi, tak niewiele potrzeba nam”. Mimo tego, że sytuacja z Kamilem przypomniała jej niemiłe wspomnienia, znalazła w niej dobre strony. Asia zrozumiała, że ufa Harry'emu, że jest w stanie mu uwierzyć i powierzyć swoje tajemnice.

-wczoraj mówiłeś, że macie dzisiaj tylko próbę…nie chciałeś, żebym przyszła na koncert?

-no co ty, głuptasie? Jak mam być szczery to ci powiem…kompletnie pomyliły mi się daty. Gdybym, pamiętał o koncercie, to nawet bym wczoraj nic nie pił….i tak się dziwię, że dałem jakoś radę. Dobrze, że nie zachciało mi się opuszczać tej „próby”, bo chyba menadżer by mnie zjadł za niestawienie się na koncercie-zaśmiał się

- Ciebie? Swojego Asa w rękawie…nie żartuj- roześmiała się Asia

-a co do żartowania….to to co wczoraj, to ty….eeee….

- cieszę się, że wyszło jak wyszło-powiedziała jednym tchem i wspinając się na palce ujęła ręką twarz Harry'ego i pocałowała go w usta pochylając go ku sobie

-o jak miło- uśmiechnął się i pogłaskał dziewczynie włosy- a właśnie, słuchaj. Andy , przyjaciel Liama zaprosił nas do pubu i tak pomyślałem ... może pójdziesz ze mną ? - Harry zrobił minę kota ze Shreka, a w jego wykonaniu jest ona bezapelacyjnie lepsza. Takim oczkom nie można się oprzeć

-ale Harry, myślisz, że mi wypada? Przecież to TWOI koledzy, no a ja…

-a ty to MOJA dziewczyna-wszedł jej w słowo- yyy….tzn,właśnie. Jak już tak zeszło na ten temat, to mam ogroooomną nadzieję, że nie masz nic przeciwko i moglibyśmy spróbować stworzyć związek, wiesz…po tym co się wczoraj wydarzyło, no i w ogóle biorąc wszystko pod uwagę…-spojrzał Asi prosto w jej zielone oczy- bo ja czuję, że nie możemy tego przepuścić tak o,Asiu…spróbujemy?- położył jej ręce na tali i przenikał swoim spojrzeniem jej oczy. Dziewczyna spuściła wzrok

-marzyłam o takiej chwili- uśmiechnęła się podnosząc wzrok-ale czy ty jesteś tego pewien? Przecież ty jesteś sławny ,wschodząca gwiazda, a ja….ja co? Przecież ja tylko…

- będziesz dziewczyną tego sławnego Harry'ego Styles'a , co ty na to?-spojrzał na nią badawczym wzrokiem, który wywołał u Asi śmiech. Przytuliła się do swojego chłopaka. Za chwilę oparła brodę o jego tors podnosząc wzrok do góry.
- to o której mam być gotowa ?

                                                         ***
-Harry…trochę się tremuje-powiedziała Asia

-nie masz czego – uśmiechnął się do niej serdecznie i pocałował ją- przecież to tylko chłopaki z zespołu, pewnie Danielle też będzie, laska Louisa, Andy ,no i menadżer

- Paul???

-nooo, ale o będzie tylko chwilę i spada. Nic się nie bój.Będzie dobrze- uścisnął mocniej jej dłoń, dodając otuchy. Jego ręka w porównaniu do jej drobnej była naprawdę pokaźnych rozmiarów

Weszli do pubu. Z głośników leciała piosenka Roberta M.- Super bomb

- o! jest i Harry! Siema ! Dobrze, że już jesteś-ucieszył się Andy witając się z Harrym – a to kto? Asia,tak? Byłaś ostatnio u nas na próbie…chyba dobrze pamiętam

- dokładnie-uśmiechnęła się Asia

- Andy – powiedział Styles- ty już nas zostawisz, więc od razu ci się pochwalę i uważaj! Będziesz pierwszą osobą, która się o tym dowie…-Harry objął Asię ramieniem- no bo widzisz, ja i Asia, my jesteśmy razem-uśmiechnął się szeroko i spojrzał czule na swoją dziewczynę.

- wooow! No to super- ucieszył się szczerze Andy- cieszę się. Niech wam się szczęści gołąbki! Życzę wam mnóstwo miłości- Andy przytulił Asię a swojemu kumplowi uścisnął dłoń.

-dzięki Andy – zaśmiał się Harry

-ej! A to co? Reszta nic nie wie??- spytał Samuels

- no bo widzisz…jeszcze nie było okazji się pochwalić tak właściwie….

- ha! To zostaw to mi, ok.?- w sumie było to pytanie retoryczne, na które Andy nie potrzebował odpowiedzi. Wskoczył na jedno z krzeseł.

- Hrry? Co on robi?- spytała zaskoczona Asia, zupełnie nieprzyzwyczajona do takich akcji

- eee…to co zwykle…jakiś odpał. Słońce-przygotuj się lepiej na emocje- Harryk uśmiechnął się i pokręcił głową na myśl o tym co zaraz będzie miało miejsce

                                                                               ***

-Ej! Proszę o cisze!- krzyknął Andy- dzięki-uśmiechnął się szeroko, gdy wreszcie zrobiło się cicho- dzięki, że wszyscy przyszliście-zaśmiał się

-okej! Spokój, cisza! Panowie i panie …musimy się pogodzić z tym, że nie będziemy mięć już Loczka tylko dla siebie. Bowiem nasz Harry w końcu wydoroślał i spotkał w swym życiu piękną dziewczynę. No i dziwie się, że taka śliczna dziewczyna go chciała, no ale… tak więc ja ogłaszam wam tą super nowinę. Harry i Asia są parą! Brawa dla zakochanych!

W pubie rozległy się brawa. Asia oblała się rumieńcem, a Harry, który ją obejmował-dumnie prężył klatę.

-gorzko, gorzko, gorzko-krzyczał Niall i Zayn

-gorzko, gorzko- Harry i Asia nie mogli się sprzeciwić i kiedy się pocałowali, w pubie słychać było gwizdnięcia i głośne brawa

-no to oficjałkę mamy za sobą, a teraz czas oblać te dwie okazje, a wszystko na mój koszt-zaśmiał się
Andy- miłej imprezy!

Asia iHarold  zaczęli być w centrum uwagi. Ciągłe pytania typu: ‘ale jak?gdzie?kiedy?’ i wszystkim odpowiadać to samo. Kiedy tak siedzieli przy stoliku podszedł do nich Zayn.

-Asia, mogę cię na słówko?- rzekł to tak poważnie, że dziewczyna poczuła niepokój- musimy porozmawiać...w cztery oczy- zaakcentował szczególnie to ostatnie, a jego mina zdradzała jedynie, że ta rozmowa nie będzie należała do najprzyjemniejszych...


-----------------------------------------------------------------------
No , rozmowa z Malikiem ?
Jak myślicie , o czym ? :>

2 kometnarze - NN :D

Enjoy x

5 komentarzy:

  1. nie wiem ale jestem strasznie ciekawa o czym będzie rozmowa i co się stanie

    OdpowiedzUsuń
  2. czeeeeeekam na następny :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekac nastepnego rozdziału! Ciekawe o czym Zayn bedzie chciał z nia rozmawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i świetnie piszesz, nie mogę doczekać się następnego rozdziału;)) Kate<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge się doczekać nastepnego : )
    Strasznie jestem ciiekawa o czym Zayn bedzie chciał z nia porozmawiać.
    Chyba nie wytrzymam : )

    OdpowiedzUsuń