sobota, 17 listopada 2012

Podsumowanie/ informacje o nowym opowiadaniu.

Hej ! :)

Zaczynamy podsumowanie :

Blog powstał 22.08.2012r. Wtedy to Jolka siedziała sobie przed telewizorem. Pomyślała, że to nie ma sensu i sobie posprząta. Sprzątała, sprzątała i doszukała się zeszytu, który skończyła prowadzić w marcu. Otworzyła go i wszystkie wspomnienia wróciły. W tym zeszycie pisała opowiadanie. Postanowiła, że koniec z marnowaniem papieru ( jestę ekologicznę XD) i czas zaśmiecać internet !
Tak właśnie powstał blog. Opowiadanie miałam napisane do 15rozdziału , dalej mi nie szło. Następne 18 rozdziałów napisałam szybciej niż się spodziewałam.
Po szkole siadałam do komputera/laptopa i pisałam. Nie raz nie odrobiłam przez to lekcji, no ale mniejsza o to XD


33 rozdziały
658 komentarzy
8 obserwatorów
16 390 wyświetleń łącznie


_____________________________________________

Adres nowego bloga - Klik


Bohaterowie pojawią się jutro.

Będzie dość krótki myślę , że ok 25-30 rozdziałów.


Tyle :D

Love ya all <3

6 komentarzy:

  1. W nowym daj więcej rozdziałów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz sie nie moge doczekać :****
    Ammma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :3 na pewno będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze no smutno się rozstać z tym opowiadaniem :( Nie było dnia ,żebym tutaj nie weszła.;3



    http://everythingaboutyou-od.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy ci za to świetne opowiadanie.Czytam naprawdę duuuużo opowiadań i każde jest inne, wyjątkowe, jedyne.Twoje też takie jest :) Naprawdę dzięki.Było boskieeee.Czekam na nastepne ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. To opowiadanie było piękne *_* Bedę czytać nastepne :)

    OdpowiedzUsuń